woensdag 9 november 2011

Bazaar Bizar!

Bazaar Bizar was - ik kan al bijna zeggen 'naar goede gewoonte - weer een groot succes! Het was er megagezellig en de opkomst was talrijk! Zelf heb ik aardig wat spulletjes verkocht, vooral oorbellen en handtassen, en toch ook twee paar schoenen. Ik heb heel hard mijn best gedaan om zelf niet teveel te kopen, maar deze dingen kon ik toch niet laten liggen:

een watermeloen, how could I resist

oorbellen van Cirque du Loesie!


5 mei 2012 volgt er een derde editie: Bazaar Bizar Deluxe in het Cultureel Centrum van Herk-de-Stad. Meer plaats voor meer standhouders en uiteraard NOG meer bezoekers! Zeker de moeite om eens te komen piepen als je graag tussen vintage en tweedehands spulletjes snuistert, of als je gewoon zin hebt om op een gezellig marktje rond te kuieren. Uiteraard zal ook deze editie voorzien worden van leuke tunes gedurende de hele markt! En om jullie helemaal warm te maken volgen hier nog wat sfeerbeelden van de voorbije editie. All credits to Eline Rodiers voor het maken van de foto's, ik was te druk bezig met verkopen (en ik was niet in mijn foto-element, shame).

Latanie!








Villa Vintage


Cirque du Loesie

Villa Vintage



Geen opmerkingen:

Een reactie posten