dinsdag 10 mei 2011

first entry!

About time!
Dat ik ook een blog begin. Nothing particular, gewoon mijn kijk op de wereld en mijn interesses. Klinkt best...alsof ik iemand héél belangrijk ben. Maar laten we dat nu net niet zijn. Misschien heb ik ook gewoon afleiding nodig van mijn verschrikkelijke boekhoudcursus. I don't like. Maar het is nu eenmaal deel van de opleiding en anders krijgt deze lieve blogger geen diploma aan het einde van het schooljaar. 


Ook deze babies bezorgden mij wat afleiding gedurende deze toch nog mooie namiddag!
(Het zijn echt twee verschillende, true story)




Kiaralove

Mylolove



De groeiende bult op mijn voorhoofd zorgt ook voor afleiding. Ik heb nl. net mijn hoofd gestoten aan het handvat van de microgolfoven. Nooit zet ik nog met zoveel enthousiasme dingen terug in de frigo. Nooit.

Ok, back to cursus.


2 opmerkingen: