donderdag 19 mei 2011

shopping spree

Ein-de-lijk nog eens gaan winkelen! Gesponsord door de mama welliswaar, een arme student zonder weekendjob kan dat toch helemaal niet zelf financieren. Ik vind het trouwens belachelijk dat een student maar 23 dagen 'mag' werken gedurende het jaar. En zo drijft men de studenten in het, in het zwart betaalde, horecawerk. Not me, ik haat horecawerk. Ik wil potverdorie werken, maar ik mag niet meer. Aardbeien verkopen, lijkt me leuk. Ten eerste ruikt dat lekker en ten tweede is dat echt een easy job. Kan ik ineens terwijl boekskes lezen of gewoon mn laptop meenemen en mij nuttig bezig houden (modeblogs lezen enzo). Ok, ik zei dat ik wou werken. Forget that. Ik wil gewoon geld verdienen zonder zelf veel te moeten doen. Hoe noemen ze dat weer... liever lui dan moe? Maar dat klopt ook niet helemaal. Ik wil gerust hard werken als ik het graag doe. Maar mij in het zweet werken op de, ik zeg maar iets, groentenafdeling van de Carrefour en de hele tijd zeulen met kratten en shit, no thanks.


Mijn buit van vandaag, ik kocht alles bij H&M behalve de extra large tas (Hema):

















St-Tropez, here I come




















Eindelijk een blazer in mijn bezit,
voor een of andere zotte reden had ik dat nog niet.















Ideaal voor de festivals!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten