zondag 5 februari 2012

nogmaals een nieuw design...

Ik geraak er niet uit. Ik denk dat ik al een ziljoen keer veranderd ben.
Nooit gedacht dat voor jezelf naamkaartjes maken zo'n opgave kon zijn...

Reacties zijn zéér welgekomen!
Ik ben nooit zeker of de foto die ik kies wel genoeg zegt, of niet teveel zegt, of te algemeen is, of niet algemeen genoeg is... aaaargh! Van de kleur van de achterkant ben ik wel tevreden. Ik noem het cuberdonpaars!

Moest iemand doorklikken naar mijn website, deze wordt in de loop van de komende maanden ook grondig onder handen genomen. Maar waarom krijg ik zo'n gevoel dat dat ook weer langer gaat duren dan dat ik nu denk....






 Ik weet niet of iemand zich nog herinnert dat ik vrij 'siked' was over een eventuele job waarvoor ik gesolliciteerd had? Blogpost vind je hier. Ik had beloofd dat ik daar nog meer nieuws ging over vertellen van zodra ik zelf meer nieuws had gekregen. (Hoe vaag kan iets klinken.) Maar ik heb er zelf nooit echt nieuws van gehad! Hij beloofde mij om een week later mij te laten weten of ik 'geslaagd' was, maar daar heb ik nooit nieuws van gehad. Niets positief, niets negatief. Ook niet toen ik er zelf nog eens achter mailde. Ik vond dat vrij onprofessioneel dus had er verder ook niet meer over nagedacht, ik liet het niet aan mijn hart komen!

Nu kreeg ik enkele weken geleden toch een mailtje. Niet om mij in eerste instantie nieuws te geven, maar om reclame te maken voor een wedstrijd op zijn website (handelsgids...)! Zonder enige schaamte :) Op het einde van het mailtje stond dan nog iets in de aard van "Hopelijk heb je het vorige minder goede nieuws niet te slecht opgevat..." blieblabloe. Nuja, er waren 90 kandidaten.. Niet enkel voor dtp, maar daar leidt ik toch uit af dat dat er ook genoeg zullen geweest zijn (of ik sus mezelf er mee). No job for me dus! Misschien maar goed, het begint suuuuperdruk te worden op school en ik heb nog massa's werk te verrichten!

Dus daar zal ik dan maar eens meteen invliegen :)


Lie(f)s!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten