woensdag 21 september 2011

nerveus

Morgen staat er een 'fotoshoot' met Tiemen van Haver op het programma en dat maakt mij nerveus.
Maar een goede soort van nerveus. Kan dat? Zolang ik niet struikel over mijn woorden of mijn camera laat vallen komt alles wel in de 'sjakosh'. Doet me eraan denken dat ik voor mijn verjaardag (of al eerder) toch zo'n cameratas van Pilger Bags ga aanschaffen!

Deze bv:


















Of deze misschien:

























Of als iemand een tof cadeautje zoekt voor mij, laat het een tip wezen! ;)


En om deze post af te sluiten met nog wat goed nieuws: 5 november vindt er een tweede editie plaats van BAZAAR BIZAR! Een tweedehands/vintage rommelmarktje in het jeugdhuis van Herk-de-Stad. Supergezellig voorzien met leuke muziekjes, dus allen daarheen!





Bron: HLN




Geen opmerkingen:

Een reactie posten