donderdag 29 september 2011

te koop :(




Met pijn in het hart verkoop ik mijn Olympus EP-1. Ik kocht hem in 2009 in Japan tijdens een bezoek aan mijn broer daar. Ik vind het echt een fantastisch toestel en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Ik ben dus ook niet gelukkig terwijl ik dit typ.

Maar ik moet hem wegdoen. Als een in-de-gracht-gevonden-puppy die je toch niet kan houden. Ik gebruikte hem gewoon te weinig. Met mijn goeie ouwe Nikon D50 (yes, thàt classic) kom ik nog het verst. Ik wil eigenlijk ook sparen voor een nieuw reflextoestel, omdat dat van mij echt prehistorisch begint te worden, en ik bang heb dat ie het binnenkort gaat begeven.. Maar ze zijn zo duur, oh zo duur! Kiezen is verliezen, dus bij deze moet de PEN weg.

Enkele foto's gemaakt door de PEN:



































Inbegrepen:
- body
- 17mm 'pancake' lens, f2.8
- flits
- zoeker
- 8gb SD geheugenkaart

Prijs: €380 (ik kocht hem voor €900)

Enige 'nadeel' is dat ik hem in Japan kocht, en bijgevolg de oplaadkabel hier niet past. Maar met een convertor valt dat op te lossen, of je kan deze voor n appel en n ei apart kopen. Ik had hier geen last van, omdat mijn kabel van mijn Nikon-lader ook in die van Olympus pastte..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten