vrijdag 21 oktober 2011

Herfst vs pijnlijke ogen


Another fall picture.

Niet m'n beste, maar ik steek het op mijn pijnlijke ogen? Heb altijd lenzen gedragen maar ik kon ze de laatste tijd niet meer zo goed verdragen. Mijn ogen begonnen sneller te tranen en ik kon niet goed scherp licht verdragen. Nu draag ik tegenwoordig bijna constant mijn bril - ook omdat ik op school de hele tijd voor een pc zit - en zelfs nu doen m'n ogen pijn. Hm, nu ik dat zo typ. Zou het misschien te maken hebben met dat ik teveel tijd voor een pc doorbreng? Het is ècht erg, als ik in de auto zit en de zon schijnt draag ik zelfs m'n zonnebril over m'n bril heen (ik heb er nog geen op sterkte) en geloof mij, dat ziet er niet uit. Maar beter dat dan m'n ogen amper open kunnen houden. Een vriendin van mij (Ulrike <3) heeft optiek gestudeerd en zij denkt dat ik misschien allergisch aan het worden ben voor lenzen. Ik draag ze dan ook al sinds m'n 14 jaar. Wat dus al bijna 10 jaar is, damn I'm getting old! Anywho, ik ga morgen voor een zonnebril op sterkte kijken en maandag heb ik een afspraak met de oogarts. Ik hoop ècht dat ik nog lenzen kan dragen. Ik vind het helemaal niet erg om een bril op m'n neus te hebben, maar ik wil toch nog graag afwisselen. Zo'n bril zit ook in de weg bij het maken van foto's! So wish me luck :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten