donderdag 20 oktober 2011

herfst


Ik hou van de herfst. Alles krijgt zo'n mooie kleur en de zon staat laag waardoor alles zo mooi belicht wordt! Alsof de natuur ons nog een allerlaatste keer superhard laat genieten, vooraleer de winter intreedt en alles dood en grijs is. Vorig jaar is de herfst volledig aan mij voorbij gegaan. Voor ik het goed en wel doorhad, had ik mn winterjas aan en zat ik met mn botten door de sneeuw te ploeteren (van een goed pak sneeuw kan ik anders ook wel genieten). Al die mooie herfstkleuren zijn mij toen niet opgevallen, was de winter vorig jaar werkelijk zò vroeg daar, of had ik stront in mn ogen? :) Vandaar dat ik er dit jaar ex-tra van wil genieten. Ik wil jullie natuurlijk laten delen in al dat moois, dus neem ik mij voor om iedere dag een herfstfoto te maken en hier te posten! (Net beslist, hoezo impulsief?)

En omdat ik in een goede bui ben post ik vandaag zelfs twee foto's. Gewoon, omdat het kan. Enjoy.



En om deze post af te sluiten met nog meer moois: ik mag dinsdag op gesprek gaan om op 's woensdags te werken als DTP'er! Yiiha! Ik zag de vacature vandaag online staan en heb gewoon gesolliciteerd. Ik had niet gedacht dat er een positief antwoord ging komen, omdat ik nog student ben en zei dat ik eigenlijk pas in maart volledig beschikbaar was maar wel op woensdag inzetbaar ben. Maar toch, een half uur later kreeg ik al een mail met de vraag of ik eens op gesprek kon komen. Zo zie je maar, een 'nee' heb je, een 'ja' kan je krijgen. Nogmaals bewezen! Ik mag natuurlijk niet te snel victorie kraaien, misschien vinden ze mij maar niets, en mag ik na dinsdag niet meer terugkomen :D Laten we vooral hopen dat dat niet zo is. I could use the money, en ook de ervaring.

Misschien toch ook nog een job zoeken voor op zondag. Iets in de horeca ofzo, in ieder geval iets to-taal anders. Het kriebelt om bezig te zijn, ik heb lang genoeg op mn gat gezeten.

Mn mama heeft overigens mn flitsboete betaalt. Op voorwaarde dat ze niet nog vaker zo'n brief in de bus vindt uiteraard. Ik ben iedere dag op de baan, en mijn ogen zijn nog nooit zo vaak angstvallig naar beneden gegleden richting snelheidsmeter. Ik begin mij af te vragen wat het gevaarlijkst is: te snel rijden, of de hele tijd kijken dat je net niet te snel rijdt. Take that BIVV.

Love!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten